Obsługa działu kadr wiąże się przede wszystkim z przygotowaniem i właściwym prowadzeniem wymaganej prawem dokumentacji. Kompleksowo realizuje zadania, do których m.in. należą:
- zakładanie i bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowej i akt osobowych pracowników
- sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy:
– umowy o pracę
– aneksy do umów
– zmiany warunków zatrudnienia - sporządzanie dokumentów związanych z umowami cywilno-prawnymi
- przygotowywanie zgłoszeń i rejestracji pracowników oraz członków ich rodzin w ZUS
- ustalanie uprawnień pracowniczych w zakresie wymiarów urlopów wypoczynkowych i macierzyńskich, sporządzanie planów urlopowych
- ewidencja nieobecności urlopowych, zwolnień i nadgodzin występujących w bieżących okresach u pracowników
- sporządzanie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
- sporządzanie sprawozdań statystycznych i statystki kadrowej (np. historii zatrudnienia i stażu pracy, zestawień urlopów i nieobecności)
- sporządzanie i wydawanie dokumentów dotyczących rozwiązania stosunku pracy:
– świadectwa pracy
– oświadczenia woli w zakresie rozwiązywania stosunków pracy - przygotowanie dokumentacji dla celów emerytalno – rentowych pracowników
pomoc w przygotowywaniu dokumentacji ustalenia kapitału początkowego (Zus-Rp7)
Proponujemy firmom również wykonanie audytu, którego wyniki pozwolą na dostosowanie naszych usług do posiadanych dokumentów kadrowo-płacowych. Audyt może być wykonany również jako usługa jednorazowa, mająca na celu poprawę i uzupełnienie posiadanych akt osobowych.
Korzyści Klientów:
- obniżenie kosztów związanych z zatrudnieniem oraz uzupełnianiem wiedzy pracowników kadrowych, w związku ze zmieniającym się prawem
- zwiększenie poufności i bezpieczeństwa danych osobowych
- podniesienie jakości obsługi
- usprawnienie procesu przekazywania danych
Leave a Reply