Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Wyniki raportu przygotowanego przez MAKRO Polska pokazują, że konsumenci kupują wino najczęściej tam, gdzie pozostałe artykuły spożywcze. Dyskont spożywczy wyprzedza tym samym hipermarkety oraz supermarkety, które znalazły się na kolejnych pozycjach. Co ciekawe, zdecydowanie częściej w dyskontach i hipermarketach zakupu wina dokonują osoby z dużych miast, z wykształceniem średnim lub wyższym oraz w wieku od 25 do 39 lat.
Sklepy sieciowe są zdecydowanie bardziej rozpoznawalne. Mają również do dyspozycji narzędzia marketingowe, na które po prostu tradycyjnego sklepu, prowadzonego przez jednego właściciela, nie stać. Z naszych doświadczeń wynika, że wprowadzenie lepszego wina do sklepu powoduje wzrost koszyka zakupowego. Powoduje to, że konsumenci częściej wracają do danego sklepu – mówi Irmina Trefoń, manager ds. rozwoju sieci ODIDO w MAKRO Polska.
W Polsce najważniejszym medium dotarcia do konsumenta jest niezmiennie telewizja, ale na drugim miejscu jest gazetka reklamowa, którą często za darmo można uzyskać w sklepie.
Wydawałoby się, że jest to śmieć, który trafia do naszych skrzynek. Często nie poświęcamy temu tak wiele uwagi, natomiast konsument robi zakupy, posiłkując się gazetką reklamową – dodaje Irmina Trefoń, manager ds. rozwoju sieci ODIDO w MAKRO Polska.
Źródło: Newsrm.tv
Wraz z rozwojem przedsiębiorstw i ich złożonością, dział kadr staje się nieodłączną częścią struktury organizacyjnej.…
W dzisiejszym świecie biznesu, zrozumienie zawiłości rozliczeń podatkowych dla firm staje się nieodłącznym elementem sukcesu…
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, każda firma, niezależnie od rozmiaru czy branży, musi skutecznie zarządzać…
Prowadzenie własnego sklepu internetowego niesie za sobą wiele wyzwań i zagrożeń. W tym momencie liczba…
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie biznesu, inwestycja w rozwój kompetencji pracowników z działów kadr…
Przywództwo transakcyjne, kluczowy model zarządzania w nowoczesnych organizacjach, odgrywa istotną rolę w motywowaniu pracowników i…